Friday, December 14, 2012

BENGKEL PENULISAN DAN TEKNIK MENDEKLAMASI PUISI

Berkesempatan menyertai Bengkel Penulisan dan Teknik Mendeklamasi Puisi yang dianjurkan oleh DBP Wilayah Timur dan PPK pada 6-7 Disember 2012, bertempat di Hotel Crown Garden.    Kota Bharu. Sememangnya bengkel ini dapat dimanfaatkan untuk diri dan insyaAllah dapat diaplikasikan pula untuk pelajar-pelajar.

Peserta Bengkel, bergambar bersama Fasilitator (Salman Sulaiman, Wadi Leta S.A.,Abdul Hadi Yusoff dan Pegawai DBP Wilayah Timur En Sharul Rizal)


...Mencipta dan Mencuba....Jangan Marah Pak Wadi

Pelajar saya cukup hebat (Tuah Sujana): Saya perlu belajar daripadanya

Semoga bengkel ini memotivasi diri saya untuk turut berasa hebat, menciptakan sesuatu yang dapat membenihkan sesuatu yang baharu dalam dunia puisi.  Puisi ialah kata keilmuan dan keintelektual yang padat dan bermakna. Selamat Berpuisi.

Gambar Ihsan: DBPWT

1 comment:

Anonymous said...

Vous voulez faire les gens visitent un blog et ne sais pas comment. Aussi pouvez-vous me donner un site de blogs bon que les gens visitent beaucoup. Est-ce qu'ils visitent votre blog dans le site de blog ou de l'extérieur? Merci ..

CARBONARA UNTUK OPAH

Judul:  Carbonara untuk Opah Pengarang:  Aidil Fadzil Kategori: Novel Kanak-kanak Harga: RM10.90 Penerbit:  Ana Muslim ...