Sunday, August 28, 2011

1 Syawal

Ramadan yang penuh keberkatan, sekali lagi bakal kita tinggalkan. Semoga tahun hadapan, kita sekali lagi menjadi insan yang akan dipilih untuk bertemu dengan kemuliaan Ramadan, bulan penuh keagungan. Ramadan pergi, Syawal menanti,Semoga kehadiran Syawal ini kita akan menjadi lebih sayang, lebih kasih kepada negara bangsa yang tidak ada galang gantinya ini. Dan seperti lain insan, pada kesempatan ini saya menyusun jari sepuluh, mengharapkan agar segala salah dan khilaf bertemu nokhtah kemaafan. SALAM AIDIL FITRI paling istimewa kepada semua guru yang pernah membekalkan ilmu kehidupan kepada saya, rakan-rakan yang masih mengenang SERTA rakan-rakan blog yang sudi singgah membaca entri saya. Tidak lupa keluarga saya yang menjadi tiang seri untuk saya bernafas. MAAF ZAHIR BATIN.

1 comment:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

Selamat hari raya
Maaf lahir batin

CARBONARA UNTUK OPAH

Judul:  Carbonara untuk Opah Pengarang:  Aidil Fadzil Kategori: Novel Kanak-kanak Harga: RM10.90 Penerbit:  Ana Muslim ...